This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

banglomewah

/Tag:banglomewah

JUMPA KLIEN DIMANA-MANA JE ???

By | 2017-10-02T11:42:51+00:00 August 8th, 2017|Categories: Jual Beli, Tips Bina Rumah|Tags: , , , , , , , , , , |

Team Mahligai Idaman (MI) boleh diajak berjumpa dimana mana saja... Kalau anda nak bina rumah; jika anda jumpa kami di.... 1) PEJABAT MI ? Boleh tgk sendiri spec dan brg yg diberikan MI. Bila tgk brg, anda akan tau kenapa harga kami demikian rupa dan pasti anda rs berbaloi. Nak pegang dan rasa brg tu [...]

BOH, NOK CARI MANO KONTRAKTOR RUMOH HOK AJAR SOKMO TUKE RUMOH PASAL KUALITI RUMOH ?

By | 2017-10-02T11:42:53+00:00 August 6th, 2017|Categories: Berita Semasa, Jual Beli, Tips Bina Rumah|Tags: , , , , , , , , , , , , |

"BOH, NOK CARI MANO KONTRAKTOR RUMOH HOK AJAR SOKMO TUKE RUMOH PASAL KUALITI RUMOH!! Jange ingat tuke rumoh ni kemah belako dan kemah sokmo sokmo...bak demo tu pun manusio jugok. Tok sumo pengalame demo tu betul selamo ni bak demo tu ramanyo tak dok ngaji bino rumoh hok formal...skalo gak ikut pado pengalame... Pah, [...]

Kursus Piawaian Teknikal Mahligaiidaman.com!

By | 2017-10-02T11:42:54+00:00 August 6th, 2017|Categories: Tips Bina Rumah|Tags: , , , , , , , , , , , , |

????????? Kursus Piawaian Teknikal Mahligaiidaman.com! ????????? Assalamualaikum dan salam sejahtera! Hari ni telah diadakan kursus piawaian teknikal bagi melibatkan setiap tukang bina rumah di bawah Mahligaiidaman.com . Kursus secara bulanan ini diadakan bagi memberikan latihan dan pendedahan berterusan mengenai aspek teknikal dan cara kerja yang betul.  ? Sebagaimana yang difahami, industri pembinaan adalah sebiuah industri yang mempunyai [...]

Proses Bina Rumah

By | 2017-10-02T11:42:55+00:00 August 6th, 2017|Categories: Tips Bina Rumah|Tags: , , , , , , , , , , , , |

Assalamualaikum kepada pengunjung facebook mahligai idaman, Hari ini kami akan kongsikan serba sedikit proses bina rumah yang terlibat untuk pembinaan rumah diatas tanah sendiri ???? Masih ramai lagi individu diluar sana yang berminat untuk bina rumah, tetapi tidak tahu bagaimana dan apa proses yang terlibat untuk membina rumah atas tanah sendiri❓❓❓ Jadi apa TUNGGU [...]

Rumah konsep Semi-D pun Mahligai Idaman Buat!

By | 2017-10-02T11:42:58+00:00 July 17th, 2017|Categories: Berita Semasa, Progres Rumah|Tags: , , , , , , , , , , , , , , |

Alhamdulillah, kerja pembinaan bagi sebuah Semi-D di Kubang Kerian baru sahaja bermula 2 hari lalu. Konsep Semi D ini sedikit unik bagi pasaran Kelantan kerana ruang tamunya adalah bersiling pada tingkat atas (maknanya tinggi ruang tamu dari lantai ke roof beam adalah 22 kaki). Konsep ruang lapang ini sudah biasa dibuat di rumah teres [...]

Plastik Formwork pertama telah digunakan !

By | 2017-10-02T11:43:17+00:00 June 15th, 2017|Categories: Berita Semasa, Progres Rumah|Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

  Ini adalah satu inovasi dalam pembikinan formwork bagi beam dan column. Sebelum ini anda lihat ia menggunakan papan plywood kan, haa kali ni dah bertukar kepada material plastik. Kami akan berkongsi pada anda keberkesanan material ini berbanding kayu plywood pada sesi video akan datang. Mungkin buat klien, perkara ini bukanlah keutamaan yang ingin [...]

Video: Banglo Kg.Belimbing Tanah Merah

By | 2017-10-02T11:43:23+00:00 June 11th, 2017|Categories: Artikel Umum, Tips Bina Rumah, Videos|Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Video: Banglo Siap di Tanah Merah, Kelantan Jom saksikan ruang dalaman banglo siap Mahligai Idaman di Tanah Merah, Kelantan. Saiz banglo : 2104 kaki persegi Bilik : 4 Bilik Air : 3 Harga (asas) : RM 284,000

Hello ! Smart Home

By | 2017-10-02T11:43:25+00:00 June 11th, 2017|Categories: Progres Rumah, Tips Bina Rumah, Uncategorised|Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera!! Selamat berpuasa! Selamat berhujung minggu! Sekadar perkongsian buah fikiran, Teknologi hari ini telah memberikan impak yang besar kepada segenap ruang dalam kehidupan kita, tidak lupa juga kepada bidang pembinaan. Ia telah memberikan satu revolusi terhadap cara kerja dan peranan individu penting di dalam sesebuah projek. Smart Built Environment (SBE) technology [...]

Nostalgia Mahligai Idaman

By | 2017-10-02T11:43:26+00:00 June 7th, 2017|Categories: Berita Semasa|Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

  Gambar ini adalah paparan bagi iklan korporat terbaru kami yang akan muncul tidak lama lagi. Apabila disoroti gambar ini, ohhh sangat nostalgia bila dikenang bagaimana kisah Mahligai Idaman bermula hinggalah ke hari ini. Kami bermula dengan 2 kakitangan sahaja pada awal penubuhan 2008 (9 tahun yang lalu). Perlahan lahan mendaki bukit yang mendatar [...]

Final Touch Up

By | 2017-10-02T11:43:28+00:00 June 7th, 2017|Categories: Berita Semasa, Progres Rumah|Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Final touch up!!! Banglo di Besut, Terengganu ini dalam proses akhir bagi kesiapan sebelum dijangka penyerahan kunci dibuat menjelang Hari Raya. Amacam, cantik tak??

Hubungi Kami ? sila tekan DISINI
+ +