This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

SEBUAH RUMAH SERIBU CERITA

SEBUAH RUMAH SERIBU CERITA

[SEBUAH RUMAH SERIBU CERITA] 🏡

“…Ouh,Kita gini bab pelan apa semuo kito tok runsing mano, sebab nyo pelan hok kito ada nie cop lulus dah arkitek engineer…tapi gakk kontraktor jah xdop lagi”🛠

“…Nak tanya sikit, ambo ada masalah sikit ni bab rumah..Pelan lulus majlis apa dah..loan pun lulus dahh..kontraktor pulok dah cabut lari abe wea weh..hmmm..”

“..Ambo gini lah, Alhamdulilah ado duit pencen lebih sikit2..ingat nak buat rumah..MI buat ko ea?💰💰💰

Haaa, abe wea nak oyap nie!
Ini lah antara2 situasi perbincangan awal melibatkan pembinaan rumah di kalangan klien MI. Gitulah, seribu mcm crito nak buleh ad rumoh idaman nie.Hehe… Tapi, Alhamdulilah semuanya telah pun dapat dibina dengan jayanya.👍👍👍

Gapo2 punn..Abe wea toksey bobey banyok sgt, mugo ado hok lorat nak g derak tu hujung2 minggu nie🤗

Nak oyapnyo, kalau ada seberang masalah,persoalan dan pertanyaan berkaitan bina rumah. Jange segan, Jange malu..Klik terus link bawah nie! Kita ejah v jadi kuk2 mana😁😁

KELANTAN
https://mahligaiidaman.com/izani
https://mahligaiidaman.com/saiful
https://mahligaiidaman.com/wansyazwan

TERENGGANU
https://mahligaiidaman.com/fakimi
https://mahligaiidaman.com/shazili
https://mahligaiidaman.com/wansyahir

Selamat berhujung minggu deh!

Kongsikan :

About the Author:

Admin
Write code !

Leave A Comment

Hubungi Kami ? sila tekan DISINI
+ +