This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

doktor

/Tag:doktor

Memang PADU bebbb!

By | 2017-10-02T11:42:32+00:00 August 27th, 2017|Categories: Berita Semasa, Jual Beli|Tags: , , , , , , , |

Alhamdulilah! - Khamis minggu lepas merupakan hari terakhir bagi hari bertemu pelanggan mahligaiidaman.com di Laluan Farmasi, HUSM Kubang Kerian. Jumlah kehadiran pelanggan yang amat positif menjadikan ia sebagai suatu petanda yang baik bagi aktiviti pemasaran kami. - Bagi yang tidak berkesempatan, tak dapat datang kerana faktor jarak, masa dan sebagainya. Jangan khuatir aktiviti seperti ini akan [...]

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU!

By | 2017-10-02T11:42:35+00:00 August 23rd, 2017|Categories: Berita Semasa, Tips Bina Rumah|Tags: , , , , , |

[SELAMAT BERHUJUNG MINGGU!] Assalamualaikum!! Salam Sejahtera!! Anak-anak perantauan kelate dan ganu tuuu?? Hok jd doktor,misi,cikgu koloh, ore nego, askar polis haaa tok kiro lah kijo kerajae ataupun swasta. ??? - Guano berehh kee? Kijo sedak la blako deh..didoakan muroh rezeki sokmo... ??? - Abe wea nak pese sikit nih, kalau ada hok berhajat [...]

PROGRAM TEMU MATO MAHLIGAIIDAMAN

By | 2017-10-02T11:42:36+00:00 August 22nd, 2017|Categories: Berita Semasa|Tags: , , , , , , , |

[PROGRAM TEMU MATO MAHLIGAIIDAMAN] Makluman khusus buat rakyat Kelantan dan Terengganu! - Dengan izin, minggu hadapan kami akan membuka booth di laluan farmasi HUSM, Kubang Kerian, Kelantan. ? Haaa, buat yang tengok posting ini dan tertimbul pertanyaan di bawah?????? Nok g wat mende? Nak tanyo gapo? Ado gapo jah? ???? Meh nak explain! Ini merupakan [...]

BOH, NOK CARI MANO KONTRAKTOR RUMOH HOK AJAR SOKMO TUKE RUMOH PASAL KUALITI RUMOH ?

By | 2017-10-02T11:42:53+00:00 August 6th, 2017|Categories: Berita Semasa, Jual Beli, Tips Bina Rumah|Tags: , , , , , , , , , , , , |

"BOH, NOK CARI MANO KONTRAKTOR RUMOH HOK AJAR SOKMO TUKE RUMOH PASAL KUALITI RUMOH!! Jange ingat tuke rumoh ni kemah belako dan kemah sokmo sokmo...bak demo tu pun manusio jugok. Tok sumo pengalame demo tu betul selamo ni bak demo tu ramanyo tak dok ngaji bino rumoh hok formal...skalo gak ikut pado pengalame... Pah, [...]

Gambar real 99% sama dengan 3D!

By | 2017-10-02T11:42:55+00:00 August 6th, 2017|Categories: Progres Rumah, Tips Bina Rumah|Tags: , , , , , , , , , |

Nilah projek kami di Rantau Panjang, Kelantan. Proses cat dah hampir siap. Kalau perhati, hampir 99% sama dan tiada beza. Beza tang kaler je sikit. #kontraktorrumah #kontraktorrumahkelantan

Plastik Formwork pertama telah digunakan !

By | 2017-10-02T11:43:17+00:00 June 15th, 2017|Categories: Berita Semasa, Progres Rumah|Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

  Ini adalah satu inovasi dalam pembikinan formwork bagi beam dan column. Sebelum ini anda lihat ia menggunakan papan plywood kan, haa kali ni dah bertukar kepada material plastik. Kami akan berkongsi pada anda keberkesanan material ini berbanding kayu plywood pada sesi video akan datang. Mungkin buat klien, perkara ini bukanlah keutamaan yang ingin [...]

Video: Banglo Kg.Belimbing Tanah Merah

By | 2017-10-02T11:43:23+00:00 June 11th, 2017|Categories: Artikel Umum, Tips Bina Rumah, Videos|Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Video: Banglo Siap di Tanah Merah, Kelantan Jom saksikan ruang dalaman banglo siap Mahligai Idaman di Tanah Merah, Kelantan. Saiz banglo : 2104 kaki persegi Bilik : 4 Bilik Air : 3 Harga (asas) : RM 284,000

Hello ! Smart Home

By | 2017-10-02T11:43:25+00:00 June 11th, 2017|Categories: Progres Rumah, Tips Bina Rumah, Uncategorised|Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera!! Selamat berpuasa! Selamat berhujung minggu! Sekadar perkongsian buah fikiran, Teknologi hari ini telah memberikan impak yang besar kepada segenap ruang dalam kehidupan kita, tidak lupa juga kepada bidang pembinaan. Ia telah memberikan satu revolusi terhadap cara kerja dan peranan individu penting di dalam sesebuah projek. Smart Built Environment (SBE) technology [...]

Nostalgia Mahligai Idaman

By | 2017-10-02T11:43:26+00:00 June 7th, 2017|Categories: Berita Semasa|Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

  Gambar ini adalah paparan bagi iklan korporat terbaru kami yang akan muncul tidak lama lagi. Apabila disoroti gambar ini, ohhh sangat nostalgia bila dikenang bagaimana kisah Mahligai Idaman bermula hinggalah ke hari ini. Kami bermula dengan 2 kakitangan sahaja pada awal penubuhan 2008 (9 tahun yang lalu). Perlahan lahan mendaki bukit yang mendatar [...]

Final Touch Up

By | 2017-10-02T11:43:28+00:00 June 7th, 2017|Categories: Berita Semasa, Progres Rumah|Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Final touch up!!! Banglo di Besut, Terengganu ini dalam proses akhir bagi kesiapan sebelum dijangka penyerahan kunci dibuat menjelang Hari Raya. Amacam, cantik tak??

Hubungi Kami ? sila tekan DISINI
+ +